2011. március 31., csütörtök

És mit eszik?


Emlékszünk erre a reklámra?
Sajnos magyarul nem találtam meg, de a vége a lényeg.
-És mit eszik?
-Ugyanazt, mint mi. De tényleg.

Na, ez a Harmadikra nem igaz.
Én hallottam már fura dolgokat. Lekváros bundáskenyér (A Vámpír), shake-be mártott sültkrumpli (Emelie Svédből). Sőt, én is tuti fura vagyok, mer szeretem a lágytojást...
De ez... engem hanyatt vágott.
A Harmadik nemrég 'új életet kezdett'. Csak egészségesen. De azért továbbra is olvaszt csokoládét a zsemléjére - "A csokiban meg, meg ugye... a hidrogénezett növényi olaj a sok...A hidrogénezett növényi olaj..." (de azér zabálja, akkor most MIVAN?)
Nem eszik húst, egy korty alkoholt sem iszik. Namost a Vámpír se szívesen iszik, de azért amikor arról volt szó, hogy szülinapomra koccintani kell, azért derekasan letolt egy VBK-t. A Harmadik mivel koccintott...? Pirosas, furabarna, genyaszerű műzlimaszlaggal. Nem elég?
Tegnap rizst és csirkecombot főzött össze - ha jól vettem észre, abszolút nem használ sót. Ebbe kevert bele nyers répát, káposztát, hagymát - anya szerint ezért van az alap szaga. Mármint a sok nyers hagyma zabálás miatt. Amúgy én jó Vérfarkas módjára nem szeretem a káposztát szinte semmilyen formában (csak párolva, mer azmás XD). Ezt már háromszor elmondtam neki, de azért mindig mondja, hogy egyek. Mért nem fogja már fel?!
És akkor ott volt a legelső élmény. Káposztás rizst főzött, majd elment a nagynénjéhez jópár napra. Gondolta, a rizs addig eláll... nyilván nem. De azért ő megette: "Felturbóztam egy kis mustárral!" ...bazmeg. Csoda, hogy él még.
De a legdurvább az akkor is a kakaós-mákos-yoghurtos-almás-répás cucc volt. Esküszöm, ennek a nőnek minden kajája úgy néz ki, mintha már lenn járt volna egyszer. Néha elmegy tőle az étvágyam.
Ja, és hatalmas mennyiségeket alkot. Mert FOLYTON ZABÁL. Mi a fax?! A múltkor amikor tuszkolta be a két hatalmas pitliben lévő furcsán darabos hányadékszerű masszát, kiburította az otthonról hozott spagettiszószomat. :S Szeretem anya főztjét... szóval kicsit nem örültem a másnapi ebédem elvesztésének. Erre, kompenzálás képpen, másnap írja egy kis cetlire: "Paradicsompürét, hagymát, Vérfarkas, EGYÉL nyugodtan." (itt nyilván a nevemet írta) Gondoltam magamban, először is, hogy 'WTF?' aztán meg, hogy 'NEM.' Mikor hazajött, meglepetten mondta: "Nem ettél hagymát..." Válasz: "Tudom." Mi a faxér ettem volna HAGYMÁT?! A spagettiszósz =/= paradicsompüré+hagyma! A macska rúgja már meg...
Amúgy, szeretem a pudingot. Édes és különben is finom. Szerintem ezt a mogyorónyi kis agyával nem tudta felfogni és ezért nagy okosan kifejtette gondolatát: "A pudingot te akkor az állaga miatt szereted. Mert olyan jó... olyan állaga van."
Ránézek Vámpírra, no comment. Mondom a Harmadiknak: "Nem. A pudingot azért szeretem, mert finom."
Mi másért kell szeretni egy kaját, a kutya mindenit már?!
Szóval... nem ugyanazt eszi, mint mi. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése